اینجا ............. آزاد

اینجا ............. آزاد

نگاهی به اخبار جالب و گوناگون ایران و جهان
اینجا ............. آزاد

اینجا ............. آزاد

نگاهی به اخبار جالب و گوناگون ایران و جهان

خیانت مد شده است ؟!

خیانت مد شده است ؟!

در حال حاضر روابط زن و مرد در جامعه باید آسیب‌شناسی شوند تا بفهمیم مسایلی مانند خیانت که در روزنامه ها و در مراکز مشاوره دیده می شود چگونه پیش آمده است. به عنوان یک مشاور تاکید می‌کنم اکثر مراجعانی که نزد روان‌شناسان می‌روند مسایلی نظیر ارتباط با فردی غیر از همسرشان را مطرح می‌کنند.

در روزنامه‌ها نیز چنین حوادثی را که گاه منجر به جنایت شده به وفور می‌توان دید و به نظر می‌رسد این نوع روابط که جامعه و فرهنگ نام خیانت را برای آن انتخاب کرده‌اند به نوعی مد یا مسری شده است. اینکه خیانت در جامعه وجود دارد یک حقیقت است و باید بپذیریم این رفتار و تنوع طلبی در اکثر مواقع از سوی مردان شروع شده. تشویق مردان یا دادن آزادی به آنها برای داشتن روابط متعدد باعث از بین رفتن قبح خیانت و عصیان زنان شده است.

در گذشته زنان با تفکر سنتی خیانت مردان را تحمل می‌کردند و اسم گذشت و فداکاری روی این رفتار گذاشته‌اند، اما در حال حاضر تکرار خیانت از سوی مردان باعث شده زنان فکر کنند دیگر نیازی به نجابت نیست و رفتار متقابل را پیشه می‌کنند. درواقع تفکر سنتی «خوب بودن» از بین رفته و جایگزینی ندارد. می‌توان گفت این اخلاق است که از بین رفته و ضد اخلاق جای آن را گرفته است. در پرونده اخیر مردی، بعد از اطلاع از خیانت همسرش، مرد مورد علاقه او را به قتل رسانده است. این زن ادعا می‌کند چون شوهرش معتاد بوده و او را دوست نداشته، با فرد دیگری ارتباط برقرار کرده است، در حالی که چنین دلایلی قابل قبول نیست چون در چنین شرایطی امکان طلاق برای زن فراهم است و این شخص می‌تواند با اثبات عسر و حرج یا گذشتن از حقوق شرعی خود طلاق بگیرد.

متاسفانه زنانی وجود دارند که به همسران‌شان خیانت کردند و معتقدند چون همسرشان آنها را تامین می‌کند پس باید به زندگی با او ادامه بدهند. بسیاری از آنها می‌توانند جدا شوند اما فقر مالی در صورت مستقل شدن آنها را آزار خواهد داد.

در حال حاضر تعدادی از زنان در جامعه ما به آینده امیدی ندارند و به دنبال فردی هستند که به او تکیه کنند، آنها در واقع با ازدواج قصد تامین مالی خود را دارند. از طرفی این ادعا که من شوهرم را دوست نداشتم و به همین دلیل خیانت کردم یک بهانه است، بهانه‌ای برای اینکه افراد شروع به پنهانکاری کنند. همان‌طور که ذکر کردم تفکر خیانت بین برخی افراد یک مد و فرهنگ تبدیل شده و چون قانون و فرهنگ چنین اجازه‌ای را به مردان داده است زنان نیز رفتار متقابلی را انجام می‌دهند اما چون محتاج‌ترند، محتاط‌‌تر رفتار می‌کنند و طلاق نگرفتن را نشانه زیرکی خود می‌دانند. این در حالی است که همین رفتار منجر به جنایت می‌شود. البته این رفتار شامل مردان هم می‌شود، مردانی که در خانه همسرشان از بچه‌ها مراقبت می‌کند و خودشان بیرون از خانه با فرد دیگری رابطه دارند.

مردان جامعه به جای اینکه دنبال زنان فرهیخته باشند در جست‌وجوی زنانی با ظاهری زیبا هستند. همین باعث شده مردان دایم به فکر ظاهر بهتر باشند تا خود را ثروتمندتر نشان دهند، مجموعه این رفتارها زمینه را برای خیانت و جنایت فراهم می‌کند. در این میان همه افراد جامعه در به وجود آمدن این طرز تفکر سهیم هستند و من راه‌حلی برای آن پیشنهاد نمی‌کنم، چرا که جامعه به طور خودکار مکانیسم دفاعی لازم را انتخاب می‌کند.

به نظر من در حال حاضر نمی‌توان توصیه‌ای برای اصلاح جامعه داشت و توصیه‌ها تکراری شده‌اند. این در حالی است که جامعه به سمت جهانی شدن پیش می‌رود اما افراد ظرفیت، تفکر و آموزش لازم برای زندگی در چنین جامعه‌ای را ندارند و دچار تضاد می‌شوند.

در نهایت کارصحیح ، این است که زنان به لحاظ اقتصادی مستقل باشند تا با مردی که دوستش دارند ازدواج کنند. اینکه ما بخواهیم جامعه را با پیشنهاد عوض کنیم نه‌ تنها شدنی نیست بلکه غیرعلمی هم هست.

پسامک های جدید و به روز............داغ داغ!!!!!!

بوی مهربانی میآید

کجا ایستاده ای ؟ در مسیر باد !؟

.

.

.

پیامک عاشقانه

دلبری٬ با دلبری دل از کفم دزدید و رفت

هرچه کردم ناله از دل٬ سنگدل نشنید و رفت

گفتمش: ای دلربا دلبر٬ ز دل بردن چه سود؟

از ته دل٬ بر من دیوانه دل خندید و رفت

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد ، وقت نبودنت خود مرگیست برای خودش . . .

.

.

.

دوبیتی عاشقانه

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت

دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی / دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت . . .

.

.

.

متن عاشقانه زیبا

تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد

.

.

.

متن های کوتاه زیبا

خدایا ! من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن

خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم . . .

.

.

.

شعر عاشقانه

خسته ام ، فردا نگاهت را برایم پست کن / یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

دلم از آواز غمگین شب پر است / لطفا آن لحن خوش صدایت را برایم پست کن . . .

.

.

.

از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

.

.

.

پیامک جدید عاشقانه

گاه اوج خنده ما گریه است / گاه اوج گریه ما خنده است

گریه دل را آبیاری میکند / خنده یعنی این که دلها زنده است

زندگی ترکیب شادی با غم است / دوست میدارم من این پیوند را

گرچه میگویند شادی بهتر است / دوست دارم گریه با لبخند را

.

.

.

به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی

اونی که زود میرنجه

زود میره، زود هم برمیگرده.

اما اونی که دیر میرنجه

دیر میره، اما دیگه برنمیگرده . . .

.

.

.

عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ / که به عمری نتوان دست در آثارش برد . . .

.

.

.

اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم

اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم

اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم . . . ؟

.

.

.

روزی گذر عشق به ماتم افتاد ، ماتم زده شد به حال ما غم افتاد

زان پس بشری به چهره ام خنده ندید ، موها همه چون ریش و دندان افتاد . . .

.

.

.

دست از پا خطا کنی تعویض میشوی

همین حوالی کسی شبیه توست

این است پیام عشق های امروزی . . .

.

.

.

دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه

هنر اینه که پرنده جَلدت بشه ، نه اینکه پرهاشو قیچی کنی . . .

.

.

.

آدمها را به اندازه لیاقت آنها دوست بدار

و به اندازه ظرفیت آنها ابراز کن . . .

.

.

.

 

دائم برای دیدن هم دیر میکنیم،وقت قرارها همه تاخیر میکنیم

اول برای عشق همه تند میرویم اما اواسطش همه گیر میکنیم . . .

.

.

.

دردم این نیست که او عاشق نیست ...

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است...

دردم اینست که با این سردی ها من چرا دل بستم . . . ؟ 

 

 

اس ام اس های زیبای تنهایی و دلتنگی

بوی یوسف میدهد پیراهنت _ پیر کنعانم براى دیدنت
---------------------------------------------
اگه بینمون این جاده======یا این کوه ها ۸۸۸۸۸۸۸ یا این جنگل YYYYYYY باشه هیچ فرقی نمی کنه بازم به فکرتم.
---------------------------------------------

سه شنبه, چرا تلخ و بی حوصله؟
سه شنبه , چرااین همه فاصله؟
سه شنبه, چه سنگین! چه سرسخت , فرسخ به فرسخ؟
سه شنبه, خدا کوه را آفرید...
"قیصرامین پور"
---------------------------------------------

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست!!!
لحن بعضی ها زمستونیه.......!!
---------------------------------------------

آنروزکه سقف خانه ها چوبی بود!
گفتارو عمل در همه جا خوبی بود!
امروز بنای خانه ها سنگ شده!
دلها همه با بنا هماهنگ شده!
---------------------------------------------

گرگها هرگز گریه نمیکنند اما گاهی عرصه زندگی چنان بر آنها تنگ میشود
که بر فراز بلندترین قله ها دردناک ترین زوزه ها را میکشند

---------------------------------------------
باران کـه میبـارد......
دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود.....
راه می افـتم ...
بـدون چـتـر ...
من بـغض می کنـم ...
آسمـان گـریـه ...
---------------------------------------------

اگر درد داری... تحمل کن...
روی هم که تلنبار شد...
دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاس...!
کم کم خودش بی حس میشود...!
---------------------------------------------

گاهی انسان ، به حال خویش می گرید که چرا انسانیت دارد در قبال بعضی ها ..!!!
---------------------------------------------

آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همینجاست بخند
دست خطی که تو را عاشق کرد
شوخىکاغذی ماست بخند
آدمک خر نشوی گریه کنی
آن خدایی که بزرگش خواندی
بخدا مثل تو تنهاست بخند
---------------------------------------------

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند اما وقتى تو نیستى،هیچکس نیست دلم را گرم کند!
---------------------------------------------

به تنهائیم خیانت نمیکنم زیرا خیانتی سنگینتر انتظارم را خواهد کشید ....
---------------------------------------------

میروی تعجب نکن چرا گریه نمی کنم زیرا رفتن تو یه لحظه و فاصله ی تنهایی یه عمر 

 

 

 

اس ام اس های زیبا و عاشقانه ، دلتنگی روز

اس ام اس دلتنگی
افساردلم دست خدا بود چنین شد! ای وای اگر دست خودم بود چه میشد! مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت! گر مقصد من جور و جفا بود چه میشد

****************************

 اس ام اس دلتنگی
تو این دنیا تو این عالم میون این همه آدم ببین من دل به کی دادم به اون کس که نمیخوادم دلم شیشه دلش سنگه واسه سنگه دلم تنگه

****************************

اس ام اس عاشقانه
عراق 8 سال جنگید تا اسیر گرفت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ما نجنگیده اسیرتیم با وفا

****************************

 اس ام اس عاشقانه
عشق ورزیدن بدان معناست که سعادت خود را در گرو سعادت دیگری بدانیم.

****************************

 اس ام اس عاشقانه
گردورم زدیدارت دلیل بی وفایی نیست، وفا آن است که نامت را همیشه زیر لب دارم

****************************

 اس ام اس زیبا
اگر از نرگس چشمت بلور اشک جاری شد، دعا بنما مرا شاید دعای دوست با اثر باشد

****************************

 اس ام اس عاشقانه
('ق"♥"ل"♥"ب"♥"م)
("فدای تو")
همه رو فراموش میکنه، جز تو!

****************************

 اس ام اس تنهایی
مردن و گم شدن از ماست نه ازفاصله ها,دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها,گر چه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است,مشکل ازطاقت دل هاست نه از فاصله ها

****************************

اس ام اس زیبا
بی تابم و دل برای دیدار تو تنگ است تقصیر دلم نیست مرام تو قشنگ است


****************************
 اس ام اس عاشقانه

نقاش نیستم...!
ولی تمام لحظه های بی تو بودن را "درد" میکشم...

****************************

 اس ام اس زیبا
چشمهایم ازدردهای پنهان حکایت دارد دردهایی که جانم رامی فرساید گامهایم به خستگی یک مرغابی هجران کشیده است ولی دل کوچکم هنوز به رنگ آبی آسمان دلخوش است ومن یقین دارم روزی به آسمان خواهم رسید

****************************
اس ام اس دلتنگی
دوستت دارم؛ فقط قلبم خیلی شکسته، میترسم نتونم تکه هاشو کنار هم نگه دارم و تو از لابه لاش بیافتی بیرون؛اون وقته که دیگه نمیدونم کی سرقبرم شمع روشن میکنه!
****************************
اس ام اس زیبا
چرا؟ بعد از خودم زنجیره ای از آدمها میبینم؛
****************************
اس ام اس دلتنگی
معلم میدانست! فاصله ها چه به روزمان می آورند که به خط فاصله میگفت: خط تیره ...
****************************
من __تو__کسی که بعد از او خوشه ای از آدمهاست!
نگرانیم از اینست که چرا تو باید بر سر خوشه ی آنها باشی؟
****************************
اس ام اس دلتنگی

قربون خدابرم که تا حوضچه ی آینه کاری شده به هرکسی داده که هر وقت صخره های زیرش یه تکونی میخوره فواره هاش مثل آتشفشان عمل میکنه، وای از اون روزی که یه زلزله اتفاق بیافته و صخره ی اصلی ترک برداره.....
\"دلم خیلی شکسته.\"
****************************
اس ام اس تنهایی

میروی تعجب نکن چرا گریه نمی کنم زیرا رفتن تو یه لحظه و فاصله ی تنهایی یه عمر
****************************
اس ام اس زیبا
اگر مردم میدانستند در قبرها چه میگذرد ی گناه نمیکردند 

 

 

 

_ o _

<>

\ /

چیه؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

><(((;>o
O
o
><(((;>o
O
o
<;)))><O
عمیق ترین دریاها رو شنا کردم تا بهت بگم: چه کار می کنی؟ خوب هستی؟ در سلامتی کامل به سر می بری؟

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

### 0<-<####
هی! این کار رو نکن! از روی ریل بلند شو! قطار میاد زیرت می گیره... تو فقط مدت کوتاهی منو ندیدی! صبور باش! دوباره منو می بینی!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

0#####>==<#####
فکر کردی الان می گم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم؟ اگه گوشیتو 90 درجه به سمت چپ بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

__/ΓΠ\__. (""v"")
"-O----O-"__. "v"
این قلب منه. اگر فکر می کنی به فکر تو نیست بزن با همین ماشین لهش کن.
...
...
...
هه هه هه! بنزین نداره!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

+ - + - + - + - + - + - + - + - + - +
- + - + - + - + - + - + - + - + - + -
+ - + - + - + - + - + - + - + - + - +
- + - + - + - + - + - + - + - + - + -
بشین قشنگ با دقت جمع و تفریق کن ببین چندمین باره سرکار رفتی؟

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

.:ΞΞΞ:. " " .:ΞΞΞ:.
":ΞΞΞΞ:.o.:ΞΞΞΞ:"
:ΞΞΞΞ¥ΞΞΞΞ:
":ΞΞ:-"!"-:ΞΞ:"

این پروانه از راه دور میاد و میخواد بهت بگه خیلی گلی .

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

===========
I___ .-""-._ _ I
I___( "..." )___I
I_"=(,,)=(,,)="_I
کنار پنجره منتظر تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه همکف پرت می کنم پایین!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

=___ =
(.)__(.)
_(۰o)
(------)
هی بهت گفتم دست تو دماغت نکن. گوش نکردی... اینم نتیجش!