اینجا ............. آزاد

اینجا ............. آزاد

نگاهی به اخبار جالب و گوناگون ایران و جهان
اینجا ............. آزاد

اینجا ............. آزاد

نگاهی به اخبار جالب و گوناگون ایران و جهان

عکس: ورزش کردن خانوم وزیر؟

__________________
خدایا به من آرامشی ده تا قبول کنم آنچه را نمی توانم تغییر دهم و شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و بینشی تا بدانم تفاوت آن دو را

امــــــــــان از دست این خانوما!

خانم 45 ساله که یک حملهء قلبی داشت و در بیمارستان بستری بود .


در اتاق جراحی که کم مونده بود مرگ را تجربه کند خدا رو دید و پرسید:
آیا وقت من تمام است؟




خدا گفت:نه شما 43 سال و 2 ماه و 8 روز دیگه عمر می کنید .



در وقت مرخصی خانم تصمیم گرفت در بیمارستان بماند و عملهای زیر را انجام دهد


کشیدن پوست صورت-تخلیهء چربیها(لیپو ساکشن)-عمل سینه ها و جمع و جور کردن شکم .


فقط به فکر رنگ کردن موهاش و سفید کردن دندوناش بود !!!!


از اونجایی که او زمان بیشتری برای زندگی داشت از این رو او تصمیم گرفت
که بتواند بیشترین استفاده را از این موقعیت (زندگی) ببرد.


بعد از آخرین عملش او از بیمارستان مرخص شد

در وقت گذشتن از خیابان در راه منزل بوسیلهء یک آمبولانس کشته شد .
وقتی با خدا روبرو شد او پرسید: من فکر کردم شما فرمودید من 43 سال دیگه
فرصت دارم چرا شما مرا از زیر آمبولانس بیرون نکشیدید؟

خدا جواب داد : شماییییییید نشناختمتون !!!!!

چند تا ایمیل جالب و کاربردی ...

7. Pdf@koolwire.com

اگر به این ایمیل یک بزنید و به آن یک فایل مثل یک عکس یا یک پرونده آفیس را الصاق کنید این ایمیل به شما یک نسخه PDF آن را میل می کند. به همین راحتی!

6. ..@photos.flickr.com

فلیکر برای شما یک آدرس در اینجا تهیه کرده است که اگر از طریق آن عکسی را ( از طریق الصاق کردن ) بفرستید آن وقت عکس شما در فلیکر آپلود می شود. موضوع نامه تیتر و بدنه نامه توضیحات عکس را تشکبل خواهند داد.

5. ..@prod.writely.com

این آدرس ایمیل برای گوگل داک است و شما می توانید مطالب خود را از طریق این سامانه برای گوگل داک بفرستید. این قسمت هم برای شما تهیه شده است.

4.
wsmith@wordsmith.org

شما می توانید از طریق این آدرس ایمیل متن خودتان را ترجمه کنید. یعنی کلمه شما از نظر معنی برای شما باز می شود. ساده ترین راه برای فهمیدن ترجمه انگلیسی به انگلیسی یک لغت. فقط یادتان باشد در عنوان بنویسید define myword و در متن نامه هم که عبارتتون رو بنویسید.

3.
go@blogger.com

اگر از داشبودتون گزینه ارسال بوسیله ایمیل را علامت بزنید می توانید از طریق این آدرس ایمیل به بلاگرتون مطلب بفرستید. محصوصا الان که در دسترس نیست!
2.pdf2txt@adobe.com

یک هدیه بسیار زیبا. PDF تان را به ایمیل سنجاق کنید و آن را برای سایت آدوبی بفرستید. نسخه متنی فایل شما آماده است. این هم یک راه حل آلترناتیو برای زمانی که یک PDF خوان دم دست نیست!

1.
www@web2mail.com

و این هم یک ایمیل واقعا به دردبخور! سایت اجرا نمی شود؟ آدرس بدهید. یک کپی تحویل بگیرید. امتحان کنید!

ساختمان مجلس؛ تداعی کننده قبر فرعون(+عکس)

مهر - دکتر محمدرضا اولیا شامگاه پنج‌شنبه در نخستین پیش نشست کنگره «قم آرمان شهر شیعی، بایدها و نبایدها» که در تالار اندیشه دانشگاه قم با حضور مسئولین و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد، با بیان این که نظام مهندسی ما با نظام مهندسی خلقت قهر است، اظهار داشت: قوانین نظام مهندسی موجود تنها به جزء می‌پردازد و به مهندسی کلان که جهان خلقت را در بر می‌گیرد توجهی ندارد.

در کنار مهندسی جزء باید به مهندسی کلان توجه شود

وی خاطر‌نشان کرد: اگر چه توجه به جزئیات لازم، ضروری و عقلانی است اما نسبت به مهندسی جزء یک مهندسی کلان نیز وجود دارد و آن به این معنی است وقتی ما در مهندسی به هندسه، اندازه‌ها و ... توجه و آنها را رعایت می‌کنیم باید به این مسئله هم توجه کنیم که اجزاء با کل و کل با اجزاء باید هماهنگ باشد و این طور نباشد که معلوم نشود که اجزاء قرار است به چه هدفی منتهی شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد با تأکید بر این که در معماری و شهرسازی باید به نظام معرفتی توحید بر‌گردیم، تصریح کرد: اما متأسفانه ما در ساختمان‌ها تنها به ظاهر و سیمای بنا توجه می‌کنیم و آن را در اولویت قرار می‌دهیم و باطن و اصل را فراموش می‌کنیم.

ساختمان مجلس شورای اسلامی؛ تداعی کننده قبر فرعون

وی ادامه داد: برای مثال در خصوص ساختمان مجلس شورای اسلامی که در حالی که به گفته امام خمینی(ره) مجلس ما بر گرفته از الله اکبرهای مردم است، در اولین نگاه انسان را به یاد اهرام ثلاثه مصر و قبر فرعون که از منفورترین چهره‌های تاریخ است می‌اندازد.

اولیا یادآور شد: در حالی که این ساختمان توسط وزارت مسکن و شهرسازی جمهوری اسلامی ساخته شده و طراح، سازنده، پیمانکار و مشاور آن نیز تعیین صلاحیت شده‌اند و این‌ها تماما محل اشکال است.

انتقاد از فرهنگ ترجمه صرف در دانشگاه‌ها

وی با بیان این که بسیاری از ساختمان‌ها علی رغم صدور مجوز از مراجع قانونی برای آنها به گونه‌ای است که زمینه آزار همسایگان و مجاوران را فراهم می‌آورد، اظهار داشت: تمام این معظلات متأثر از یک موضوع است و این که در دانشگاه‌های ما فرهنگ ترجمه حاکم است و زمانی که ما با زبان دیگری صحبت می‌کنیم در واقع در دستگاه معرفتی او قرار گرفته‌ایم در حالی که ما الگوهای ایرانی و اسلامی فاخری داریم.

زن یونانی که اسیر شهوت صدام شد! +عکس


'پاریسولا لمپسوس' زنی یونانی است که به همراه دختر نوجوانش، سالها طعمه هوسرانی‌های صدام و پسرش بوده، در کتابی، ماجرای روابط خود با صدام را تشریح کرده است...

ادامه مطلب ...

خانم رقاصه ای که"مشهدی خانم" شد

به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، یک خانم از جمهوری آذربایجان پس از زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس مسیر زندگی خود را کاملا تغییر داد.

"فاطمه فتحعلی اوا" خانمی که حرفه رقاصی داشت پس از بازگشت از مشهد و زیارت امام رضا (ع) به کشورش گفت: من نزدیک تر شدن به خدا را درک می کنم لازمه این کار ترک حرفه ام است و من تصمیم قاطع و راسخ خود را در این باره اتخاذ کرده ام.

وی افزود: دیدار از مشهد و زیارت یکی از بزرگترین رویاهای من بود. اکنون مردم مرا "مشهدی خانم" صدا می کنند ... و من احساس خوشحالی بسیاری می کنم.





وی همچنین گفت که در هنگام نماز از خداوند خواسته است تا برای کنار گذاشتن شغلش به او کمک کند.

فاطمه فتحعلی اوا افزود: شاید این درخواست من تعجب ها را برانگیزد اما من از خداوند خواستم تا بابی جدید را در برابر من بازکند تا دیگر به کار قبلی خود ادامه ندهم.

"فتحعلی اوا" ابراز امیدواری کرد که دیگر آذری ها هم شانس و فرصت زیارت حرم امام رضا (ع) را داشته باشند تا بتوانند به باور کامل خدا برسند.

ماجرای عشق رودان و مالنا

پرواز 13 هزار کیلومتری لک لک نر برای رسیدن به همسر بیمار

یک لک لک نر در عملی شگفت انگیز همه ساله 13 هزار کیلومتر را برای رسیدن به همسر بیمار و معلول خود پرواز می کند.

ببا فرارسیدن بهار، "رودان" لک لک نر همانند سالهای گذشته امسال نیز پس از طی یک مسیر 13 هزار کیلومتری از آفریقای جنوبی به کرواسی بازگشت تا همسر بیمار خود را که "مالنا" نام دارد ملاقات کند.

مالنا، لک لک ماده ای است که به سبب یک جراحت قدیمی قادر نیست مهاجرتی تا این حد طولانی را انجام دهد.
"استیپان فوکیک" زیست شناسی که از سال 1993 به درمان لک لک ماده می پردازد در این خصوص توضیح داد: "رودان هر سال برای دیدن جفت خود به کرواسی باز می گردد و در طول تمام این سالها به مالنا وفادار بوده است. این پنجمین سال پیاپی است که شاهد این منظره بوده ام."
یک بال مالنا در سال 1993 توسط چند شکارچی زخمی شد و به این ترتیب این لک لک ماده برای همیشه از پرواز باز ماند.


لحظه دیدار مالنا و رودان (مالنا: لک لک کوچکتر/ سمت راست تصویر)


امسال ماجرای عشق "رودان و مالنا" مورد توجه بسیار زیاد خبرنگاران و علاقه مندان قرار گرفته و به همین دلیل صدها نفر برای ثبت لحظه دیدار این زوج عاشق در دهکده "برودسکی واروس" در شرق کرواسی گرد هم آمده بودند اما "رودان" بدون توجه به این افراد مستقیما به سوی آشیانه، در جایی که مالنا انتظار او را می کشید پرواز کرد.

براساس گزارش خبرگزاری ایتالیا، این زیست شناس کروات اظهار داشت: "سایر لک لکها به صورت جفت جفت ظرف پنج شش روز آینده به آشیانه های خود باز می گردند درحالی که "رودان" اولین لک لکی است که به مقصد می رسد چون "مالنا" در خانه بی صبرانه انتظار او را می کشد."
به گفته این محقق، همانند پنج سال گذشته ظرف دو ماه آینده چهار پنج جوجه لک لک متولد خواهند شد و "رادون" وظیفه آموختن پرواز به آنها را به عهده خواهد گرفت، چون "مالنا" قادر به انجام آن نیست.
سپس با فرا رسیدن زمستان، جوجه ها با پدر خود به سوی آفریقای جنوبی پرواز می کنند، درحالی که "مالنا" تا بهار آینده در انتظار بازگشت "رودان" وفادار خود در آشیانه خواهند ماند.