اینجا ............. آزاد

اینجا ............. آزاد

نگاهی به اخبار جالب و گوناگون ایران و جهان
اینجا ............. آزاد

اینجا ............. آزاد

نگاهی به اخبار جالب و گوناگون ایران و جهان

دیدار چهره جنجالی دولت با هاشمی؟

دیدار چهره جنجالی دولت با هاشمی؟
مشاور ارشد احمدی نژاد قول داده است که در صورت همراهی هاشمی با دولتمردان زمینه بازگشت بدون جنجال مهدی هاشمی به کشور را میسر نمایند .

سایت خبری نسیم نوشت:

یکی از مشاوران ارشد رئیس جمهور که در ماه های اخیر تبدیل به یک چهره جنجالی شده است با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.

در این دیدار شخص نزدیک به رئیس جمهور از هاشمی رفسنجانی خواسته است که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نظرات و مواضع خود را با دولت مردان همسو تر نماید . در مقابل نیز رئیس مجمع تشخیص نیز از وی خواسته است که دولتمردان از نظرات وی در اداره کشور بیشتر استفاده نمایند .

همچنین مشاور ارشد احمدی نژاد قول داده است که در صورت همراهی هاشمی با دولتمردان زمینه بازگشت بدون جنجال مهدی هاشمی به کشور را میسر نمایند .

واکنش مهران مدیری به انتشار سی دی بمب خنده

واکنش مهران مدیری به انتشار سی دی بمب خنده
مهران مدیری با انتشار نامه​ای کوتاه نسبت به پخش سی دی با عنوان «بمب خنده» واکنش نشان داد.

مهران مدیری با انتشار نامه​ای کوتاه نسبت به پخش سی دی با عنوان «بمب خنده» واکنش نشان داد.

او در این نامه که عنوان «نکته​ای کوتاه با مردم عزیزم » را برایش انتخاب کرده نوشته:«در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷، یعنی حدوداً یک ماه پس از پخش سریال "مرد هزار چهره"، طراحی چند cd برای تولید در شبکه نمایش خانگی را شروع کردم که یکی از آنها موضوع ماهواره بود.»

مدیری ادامه داده:« پس از مرحله نگارش، تصویربرداری را شروع کردیم که در شهریور سال ۸۷ به اتمام رسید. قبل از اینکه مونتاژ ساخت تیتراژ و موسیقی این آثار شروع شود، پیشنهاد ساخت سریال "مرد دوهزارچهره" به ما داده شد و ساخت این سریال را اغاز کردیم و کلاً از پخش این cdها منصرف شدیم تا اینکه چند هفته پیش یکی از همکاران، در پروژه قهوه تلخ cd ماهواره را برای من فرستاد و گفت از یک دستفروش خریداری کرده است.»

به نوشته مدیری معلوم نیست، «چگونه این cd به بیرون راه پیدا کرده، به شبکه قاچاق رسیده و با این سرعت توانسته اند برای آن جلد بسازند، اسم بگذارند و حتی امضای من در قهوه تلخ را پشت آن چاپ کنند، این موضوع به شدت در حال پیگیری است که بزودی توسط مطبوعات به اطلاع شما خواهد رسید.»

آخرین رقم پیشنهادی برای خودروی رییس جمهور

آخرین رقم پیشنهادی خودروی احمدی نژاد
آخرین رقم پیشنهادی برای خودروی رییس جمهور ۲ میلیون دلار است.

محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی در حاشیه اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر معلولین درباره آخرین پیشنهاد قیمت خرید حراج خودروی رییس جمهور گفت: پیشنهادهای فراوانی برای خرید خودروی رییس جمهور کشورمان از کشورهای خارجی شده و آخرین رقم چیزی نزدیک به ۲ میلیون دلار است.

وی افزود: بنا به دستور رییس جمهور پول حاصل از این فروش برای مسکن معلولان صرف خواهد شد.

وقتی دختر ها و پسر ها دور هم خلوت می کنند !

وقتی پسرا دور هم خلوت میکنند :

 

۱- ای رامین بدبخت دلت بسوزه همون دختری که به تو نخ نمیداد من رفتم شمارشو گرفتم

 

۲- من بدجوری عاشقش شدم . اگه این خوشکله با من دوست بشه من همه ی دوست دخترهام رو کنار میگذارم

 . 

بقیه در ادامه مطلب....

ادامه مطلب ...

 

 

 

در ادامه مطلب........ 

 

ادامه مطلب ...

گریم دیدنی مجری مشهور تلویزیون + عکس

به تازگی رضا رشیدپور بازیگر و مجری مشهور تلویزیون به فیلم « شیش و بش » پیوسته است که در آن نقش متفاوتی را ایفا می کند.
 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دی نا و به نقل از روابط عمومی این پروژه، فیلمبرداری «شیش وبش» با چند روز تعویق به پایان خواهد رسید و تدوین نیز به صورت همزمان در حال انجام است و گروه سازنده در تلاش هستند فیلم را برای نمایش در بیست‌و‌نهم جشنواره فیلم فجر آماده کنند. به تازگی رضا رشیدپور بازیگر و مجری مشهور تلویزیون به این پروژه پیوسته است که نقش متفاوتی را ایفا می کند.

هم اکنون مراحل صداگذاری توسط «ایرج شهزادی» در حال انجام است و به زودی ساخت موسیقی توسط یکی از آهنگسازان آغاز خواهد شد.

« شیش و بش » یک کمدی موقعیت است که براساس فیلمنامه‌ای از محمد رضا گلزار و بازنویسی پیمان قاسم‌خانی و خشایار الوند به عنوان نخستین فیلم سینمایی «بهمن گودرزی» کلید خورد.
محمد رضا گلزار، امین حیایی،آنا نعمتی، بیتا فرهی، میرطاهر مظلومی، شهنام شهابی و تانیاجوهری از بازیگران اصلی «شیش وبش» هستند.

این فیلم روایت برخی از انسانهاست که می‌اندیشند بسیار زرنگ‌اند اما در این وادی خبر ندارند که آدم‌های زرنگ همیشه دو جفت کفش پاره می کنند.«شیش و بش» فیلمی است درباره دنیای رفاقت.

عکس تست گریم رضا رشیدپور برای اولین بار در دی نا منتشر می شود.

زن 26ساله‌ای که شیرش را می‌فروشد تا پولدار شود!

تونی، زن جوانی اهل منطقه اکستر در بریتانیا می‌باشد.
او اوایل سال جاری، صاحب یک فرزند پسر شد. پس از بچه‌دار شدن او و همسرش در تامین مخارج زایمان و زندگی دچار مشکل شدند و همین مشکلات باعث شد تا تونی دست به یک کار عجیب بزند: او شروع به فروختن شیر تولید شده در بدنش کرد!!
این زن 26ساله می‌گوید: شاید این کار عجیب به نظر برسد اما نوزادان زیادی هستند که به شیر مادر نیاز دارند، با این کار هم مخارج زندگی من تامین می‌شود و هم بسیار از نوزادان با شیر مادر تغذیه می‌شوند.
تونی 113گرم از شیرش را به قیمت 26دلار به صورت آنلاین می‌فروشد!

زنی که عاشق دانش آموز 12ساله اش شد و از او صاحب فرزند شد!

مری لی، معلمی بود که اقدام غیراخلاقی او مدت ها سوژه رسانه ها شده بود.
او به عنوان یک معلم فعالیت می***کرد اما عاشق یکی از دانش آموزانش شد. ویلی فوالائو، پسری 12ساله بود که با معلمش ارتباط عاشقانه برقرار کرد!

درسال 1997 یعنی زمانی که ویلی تنها 14سال سن داشت، آنها صاحب یک فرزند شدند!! او فرزند خود را در زندان به دنیا آورد.
همین اتفاقات باعث دستگیری مری لی به جرم ارتباط با فردی کمتر از سن قانونی شد و به بخاطر این جرم از سوی دادگاه سیاتل به 7.5سال زندان محکوم شد.

  

مری پس از آزادی از زندان با ویلی ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دیگر شدند. این اتفاق تا مدتها باعث نگرانی خانواده های امریکایی شده بود.